Subject: FW: Kehras Põhja tänava DP ala sidevarustuse liitumine ELA SA võrguga
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Aug 2024 10:09:15 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/24/12464-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, August 26, 2024 11:16 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Kehras Põhja tänava DP ala sidevarustuse liitumine ELA SA
võrguga

Tere

Saadan uuesti kooskõlastamiseks korrigeeritud projekti. Samuti taotlus
manuses.

Lugupidamisega

Jonas Põlluveer

Projektijuht

Edites OÜ

tel (+372) 5302 5182

https://edites.eu/

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 6, 2024 1:19 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Kehras Põhja tänava DP ala sidevarustuse liitumine ELA SA
võrguga

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada projekti.

*	Palume koostada ning esitada ka vastav taotlus (näidis manuses).

*	Palume asendiplaanil kajastada avatud kaeve kontuurid (sh
tingmärkides). Lisaks kajastada noolega kastis minimaalne rajamis sügavus
teemaal ja võimalusel selguse mõttes ka kaitsetoru tugevuse andmed.

*	Asendiplaanil kajastada üheselt (värv) katastriüksuste piirid ning
vastav info kajastada ka tingmärkides.

*	Asendiplaanil või eraldi joonisel palume kajastada katete
taastamise ulatus.
*	Katete taastamise läbilõige, miks katete taastamise osas
käsitletakse töömahtude piiri ning eraldi projekti. Palume esitava vastav
projekt, kui katete taastamise osa käsitletakse ka eraldi projektis või
eemaldada vastavad kirjed.

Lisaks palume sügavuse (min 0,7m) osas kajastada ka teemaal rajatavat
sügavust.

*	Seletuskirja palume lisada, et tehnovõrkude teemaale paigaldamisel
on kõrvalekalded kooskõlastatud projektist keelatud.

Lisaks, et Tehnovõrgu riigiteealusele maale paigaldamise korral peab
tehnovõrgu omanik enne projekti realiseerima asumist esitama
Transpordiametile vormikohase taotluse koos projektis kooskõlastatud
asukoha-skeemiga tehnovõrgu paigaldamise ja talumise lepingu sõlmimiseks
(vorm saadaval Transpordiameti kodulehel). Sõlmitud leping on aluseks
riigitee alusel maal projektijärgsete tööde teostamiseks vajaliku
liiklusväliste tööde loa väljastamiseks.

Palume projekti täiendada ning edastada komplektne allkirjastatud projekt,
kas minu e-mailile või [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Sunday, July 14, 2024 3:52 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Kehras Põhja tänava DP ala sidevarustuse liitumine ELA SA võrguga

Tere

Saadan ülevaatamiseks ja kooskõlastamiseks sidevarustuse projekti, Kehras.

Lugupidamisega

Jonas Põlluveer

Projektijuht

Edites OÜ

tel (+372) 5302 5182

https://edites.eu/